قصرهای بهشتی
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: در شب معراج وارد بهشت شدم فرشتگانی دیدم که بنایی می سازند،
خشتی از طلا و خشتی از نقره، و گاهی هم از کار کردن دست می کشیدند. به ایشان گفتم: چرا گاهی کار می کنید و
گاهی از کار دست می کشید؟
پاسخ دادند: منتظریم تا مصالحی برسد. پرسیدم: مصالحی که می خواهید چیست؟ گفتند: ذکر مؤمن که
در دنیا می گوید: «سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر». هر وقت بگوید ما می سازیم و هر
وقت خود داری کند، ما نیز خود داری می کنیم ...
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 23:22 توسط تینا
|
موجیم و وصل ما ، از خود بریدن است... ساحل بهانه ای است ، رفتن ، رسیدن است ...